Regulamin płatności, zwrotów i zakupów

Regulamin sklepu internetowego firmy OLDEN określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień oraz ich realizacji przez wszystkie strony transakcji.


WARUNKI OGÓLNE, WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY

1. Właścicielem sklepu internetowego jest firma Auto Części Sokołowscy S.C, ul. Prokopowska 69, 63-300 Pleszew, NIP: 608-011-22-17, REGON: 366915121, e-mail. sklep@olden.pl, telefon: +48 607 100 178 lub 889 589 136. Nazwa banku: SANTANDER BANK, numer konta bankowego na który należy dokonywał wpłat: 32 1090 1131 0000 0001 4505 5409.

2. Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały czas funkcjonowania sklepu za wyjątkiem okresów w jakich mogą pojawić się na stronach sklepu informacje o planowanych przerwach w jego funkcjonowaniu związanych z aktualizacją oprogramowania sklepu, uzupełnianiem bazy towarowej, modernizacjami czy też przerwy spowodowane awariami sieci teleinformatycznej, które to nie są zależne od firmy OLDEN.

3. Zamówienia będą weryfikowane przez obsługę sklepu internetowego.

5. Koszty dostawy przesyłki pokrywa Kupujący w zależności od wybranej opcji transportu.

6. Ceny w sklepie internetowym OLDEN wyrażone są w złotych polskich (PLN) są cenami brutto i zawierają podatek VAT 23%.

 

WARUNKI ZWROTÓW

Przyjmujemy paczki tylko i wyłącznie bez pobrania, w paczce bądź na zewnątrz paczki prosimy umieszczać dane do przelewu, oraz dowód zakupu paragon bądź f-ra Vat.

Pieniądze zwracamy w ustawowym terminie 14 dni, bez dodatkowych kosztów montażu. Firma Auto Części przyjmuje zwroty towaru od przedsiębiorców doliczając koszt obsługi zwrotu w wielkości 15% wartości zwrotu, 14 dniowy czas na zwrot pieniędzy może się wydłużyć do otrzymania podpisanej faktury korygującej. Dodatkowo konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące  wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Przedmioty z zerwanymi plombami znakującymi będą rozpatrywane negatywnie.

W chwili obecnej wszystkie przesyłki kurierskie są dostarczane firmą DHL Express w każdy dzień roboczy. Nie narzucamy kupującemu wyboru tej formy wysyłki,jeśli się państwo nie zgadzają z kosztorysem, lub nie odpowiada jakość usług świadczonych przez firmę DHL Express, możemy nadać przesyłkę pocztą polską z jej obowiązującym cennikiem, lub wydać paczkę dobrowolnemu kurierowi który odbierze paczkę osobiście z siedziby firmy. 

Firma Auto Części przyjmuje zwroty towaru od przedsiębiorców odliczając koszt obsługi zwrotu w wielkości 15% wartości zwrotu,  w przeciwnym wypadku zwrotów nie przyjmujemy.

 

WARUNKI GWARANCJI I REKLAMACJE

Przedmioty sprzedawane na allegro są rzeczami używanymi nie nowymi (bez gwarancji producenta), sprawdzanymi tylko wizualnie, z możliwymi wadami ukrytymi. Na części udzielamy gwarancji - próby rozruchowej 14 dniowej.

Reklamacje można złożyć drogą mailową na adres sklep@olden.pl lub w formie listu tradycyjnego wysłanego na adres naszej firmy. Dane kontaktowe znajdują się w zakładce kontakt. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy zamieścić informację o reklamowanym produkcie, dacie zakupu, usterce. Należy też podać pełne dane osoby reklamującej towar i osoby która dokonała zakupu (jeżeli te dane różnią się) oraz aktualny numerem telefonu kontaktowego pod którym będziemy mogli się z Państwem skontaktować.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ustawowym terminie 14 dni. O jej rozpatrzeniu poinformujemy drogą mailową lub telefoniczną.